ida- idé torka

Jag är kass på att komma på rubriker.. men den får duga. 
Aktiven var iallafall lugn och fin idag när vi var ute och skrittade, finns inte mycket mer att säga om det egentligen. For ju på royal lite senare och kollade efter pannband och benskydd men hittade inget som föll mig i smaken.. Jag vill inte ha något värsta blingbling utan något mer diskret men ändå fint och självklart måste det vara rätt färg också. Det blir nog att beställa från någon annan butik om jag hittar något jag vill ha. 

Jag är super taggad till nästa helg, ska duscha upp aktiven och knoppa och tjollra på en massa innan öppethus. Vi ska ju göra allt så det ser så riktigt ut som möjligt eftersom vi gör ju som reklam för skolan och det ska bli roligt för publiken. Så alla ska ha knoppade och fina hästar, kavaj och vita ridbyxor osvosv. Tror det kommer bli jätte roligt! 

Nu i helgen får ju Aktiven två vilodagar, (lördag&söndag) men har tänkt mig något liknande i veckan..

MÅNDAG: Uteritt
TISDAG: Galoppjobb
ONSDAG: Dressyr eller longering
TORSDAG: Motion
FREDAG: Jogga och hoppa några "provhopp"
LÖRDAG: Tävling
SÖNDAG: Skritta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu