ida- KDRF

Var ju som sagt på KDRF och hoppade lite idag och vi tog oss även över muren! Till en början ville han inte alls hoppa den, han tyckte den var lite småläskig men sen då stannade han bara för att han kunde. Då provade jag hoppa från andra hållet och då hoppade han på andra försöket. Han var faktiskt jätteduktig trots att han stannade ett antal gånger, men han gav sig ju och hoppade tillslut och det känner jag är huvudsaken! Så är riktigt nöjd över honom för dagen. Dock att anledningen till många av stoppen var att han var slut i huvudet av alla hästar som var runt i kring också för det är han inte van vid. 

Imorgon blir det iallafall att skritta och jogga, bara för att ta det lugnt inför lördagens öppethus tävling. Ska öven se på och kanske hjälpa dom som ska hoppa lite imorgon inför tävlingen. Känner att det kan bli för mycket för aktiven om jag ska hoppa även imorgon så jag kanske tar någon av skolhästarna istället eller något. Får helt enkelt se hur det blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu