ida- klart

Pappa gjorde grovjobbet med ridplanen nu ikväll och jag fick göra finliret. Den är alltså fullt ridbar nu, men blev just klar med den så ärligt orkar jag inte rida wirex nu så han får sig en vilodag idag.

Imorgon blir det ju galopparbete med aktiven så ska inviga ridplanen då wiho känns härligt då den är så fin som den är nu! För wirex del så blir det de jag hade tänkt göra med honom idag, alltså lite lätt arbete på fyrkanten (skritt och trav).

Nu ska jag sätta mig framför tvn och dega en stund, är rätt så slut faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu