ida- magsjuka

Jag ber om ursäkt för dålig update jag med men som ni kanske förstår på rubriken så har jag fått magsjuka.. Jag låg hemma i sängen hela dagen igår och mådde piss så aktiven fick vila. På kvällen så blev det värre och värre men när jag hade spytt ett antal gånger så kändes det lite bättre.. Idag är jag väldigt slut och har fortfarande ont i magen. Jag vill verkligen tävla imorgon men just nu känns det som om jag kan glömma det. Aktiven måste få gå idag om jag ska vara med imorgon och jag känner mig inte alls i form för det just nu iallafall. Hoppas jag bara kan bli bra nu om någon timma så jag kan fara till stallet... Jag hatar magsjuka!!!


Första kortet jag tog på aktiven när han kom till mig i sommras, 9/6-11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu