ida- min fina häst

Igår for jag till min pojke så därav ingen uppdatering. Måste hem idag eftersom jag har risk1an imorgon och det går ingen lämplig buss då så måste ta en buss idag. Ikväll när jag kommer hem ska jag nog gå ut till min fina och mest troligt skritta en sväng, lägger kanske in lite trav då han säkerligen är ganska laddad nu efter 5 dagars vila.. 

Jag ska även snmäla mig till en hopp/markarbets kurs den 16:e för ida granlund som hålls i burträsk på skolans ridplan (av alla ställen) det är ju inte långt dit alls så därför passar vi på! 

Här är även planeringen för aktiven i veckan!

MÅNDAG: Uteritt.

TISDAG: Uteritt, låta honom bralla av sig.

ONSDAG: Longering eller dressyr.

TORSDAG: Galoppträning.

FREDAG: Jogga

LÖRDAG: Kurs

SÖNDAG: Skritt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu