ida- någon som vet?

Är det någon som vet vars man kan köpa billiga men ändå bra bruna framskydd i storlek M?
Aktiven har ju varken full eller ponny så måste ha nåt mittemellan. Har provat endel olika skydd men inte hittat några som passar..

Jag ska nog mest troligt fara på royal idag och kolla om jag hittar något nytt lite längre pannband åt honom till hopptränset då det är på gränsen för kort. Dock tycket jag att det är hemskt att köpa pannband där då dom är så himla dyra, men om jag hittar något som är i samma färg så blir det nog av ändå.

Dessa benskydd har jag nu, fast i svart. Tycker dom är riktigt bra men dock är dom lite korta på Aktiven..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Finns snygga på Börjes, som ser ut som Veredus-kopior :)

2012-05-04 @ 22:27:47
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu