ida- np cupen

Nu har vi gjort bort hoppningen, presicionen och teorin. Hoppningen gick super då jag fick rida en häst som jag veeerkligen trivdes med, Ravinsky hette han! Vi slutade som trea och amanda och hästen hon red vart 2a och therese och hennes häst blev 7a så vi tog ledningen efter hoppningen. Sen så var det körning och då kom emma och ponnyn hon körde 3a och hanna och jennifer fick båda två bollar ner. Så efter körningen så låg vi totalt 2a! Nu har vi även gjort teorin och resultatet från de får vi reda på imorgon :)

Blogg.se dampar så jag kan inte lägga upp bilder... så dem får ni se senare! 
Nu ska vi ut och spela kubb med piteåborna, vi får höras senare så berättar jag hur det går!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra jobbat tjejer! Plocka med er pokalen hem i år också!

2012-05-22 @ 22:16:46
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu