ida- om wirex

Eftersom jag kommer skriva lite om wirex nu under sommaren så tänkte jag att ni skulle få veta lite småsaker om honom som ni kanske inte visste!

♦ Wirex pappa (wirus) var cirkus häst.

♦ Wirex är tävlad mycket i western men många placeringar.

♦ Wirex var fux med bred bläs när han var föl.

♦ Wirex blir helt tokig när det kommer en transport på gården, han bockar och springer som en galning i hagen!

♦ Wirex är en smart ponny. När jag hopptränade honom så lärde han sig att om han river alla hinder så måste jag hoppa av och bygga upp dem igen och då får han sig ju en paus..

♦ Wirex är 147 cm i mankhöjd.

Om ni har några frågor om honom så är det bara att lämna en kommentar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu