ida- pigg häst

Idag red jag en ganska så lång sväng med aktiven, den slutade på ca 1,2 mil. Det blev bara skritt och trav och han var jätte taggad, men ändå inte så att han blev stark osv utan han skötte sig fint ändå. Dock var han lite skvättig för småsaker idag, men sånna dagar har ju dom flesta någon gång.

Sven och hans mamma kom och hälsade på en snabbis i stallet vilket var väldigt trevligt! Efter det så for jag och min mor till kiosken i byn och köpte oss varsinn mjukglass, perfekt avslut på dagen!

Jag längtar verkligen tills den 12:e då vi ska hopptävla på skolan. Det är ju som jag sagt tidigare ingen seriös tävling men den kommer vara som om det var en riktig, och den träningen behöver aktiven nu innan vi ska iväg på kdrf's träningstävling den 17:e. Det känns så overkligt att säga att jag ska TÄVLA med MIN häst, är så glad att vi faktiskt snart är där, spelar ingen roll hur det går jag blir så nöjd bara vi tar oss över något hinder för då har vi ju faktiskt deltagit och det är målet för tillfället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu