ida- skritt

Jag ska snart äta lite mat och sedan bege mig till stallet för att fara ut och skritta med aktiven. Jag ska nog rida barbacka tror jag minsann!
Resten av veckan ska jag rida motion, longera och låta honom springa av sig allt bus han har i kroppen, det var ett tag sen han fick busa av sig ordentligt så någon av dessa kommande dagar ska han få göra det.
Det blir ingen hoppning innan torsdag då det har vart ganska intensivt denna vecka, därför ska han bara få ta det lugnt nu.
Att springa rakt fram på vägar är som semester för honom då han slipper tänka så mycket, för kondition det har han och blir typ aldrig svettig efter att ha varit ute och sprungit. Utan det är då jag rider dressyr, markarbete eller hoppning (då han måste tänka) som det blir jobbigt för honom. Så nu blir det att rensa huvudet i veckan och ladda upp inför träningstävlingen den 17e. 

Veckan kommer se ut såhär ungefär..

MÅNDAG: Uteritt
TISDAG: Longering
ONSDAG: Jogga
TORSDAG: Tävling
FREDAG: Skritt
LÖRDAG: Vila
SÖNDAG: Vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu