ida- snart klart

Har suttit nu på morgonen och klurat på startlistorna för öppethus och jag har kommit fram till en fungerande lista nu tror jag. Det blir så krångligt när det är två stycken som ska tävla två olika hästar, så måste lägga dom så långt ifrån som det bara går. Men som sagt så tror jag att det jag har fixat nu kommer att fungera rätt bra. Jag har även gjort klart funktionärslistan och banskissen. Dock är det den fulaste skissen jag har skådat men tror nog dom förstår den iallafall haha.
Det blir att fara upp till skolan lite senare idag och lämna av blommorna där som kommer att vara bredvid hindren. Måste även försöka hitta några krukor som vi kan ställa dem i, annars får det bli hinkar.. Men får se vad skolan har att erbjuda.

min fina älskade och saknade seppy får stå för bilden♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu