ida- sommarlov?

Jag skulle egentligen ha haft praktik nu, men eftersom det är fullt på alla hästrelaterade företag i stan och jag orkar inte fara nå långt nu när det bara är ca 2 veckors praktik. Så jag har typ sommarlov nu, eller jag ska hjälpa till med höet osv och räkna det till praktik men jag ska iallafall inte iväg till burträsk nåt mer förutom avslutningen och det känns riktigt skönt!

Har tagit in hästarna nu och ska låta dom vila magen en stund innan jag far ut och rider aktiven. Ska nog även rida wirex lite idag tror jag.. vi får höras sen!

En ovisad lite överredigerad bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu