ida- taggad till tusen

Min häst var faktiskt riktigt fin idag trots det blåsiga vädret. Jag hade tänkt rida lite galoppträning uppe på ridplanen men då körde dom skotare där så red ett varv runt slingan och sedan red jag en stund på en volt utanför stallet. Han var ganska så avslappnad och lugn, galopperade ganska så många varv i båda galopperna och han bockade inte en enda gång. Han var också väldigt lugn och rätt stadit i båda varven. Travade sedan av honom och då var han riktigt avspänd och fin, så nu är vi taggade på hoppning imorgon!

Mitt besök i umeå idag blev ganska kort då ortopeden konstaterade att han inte kunde göra något åt situationen så jag ska fara och göra en datatomografi?, vet inte vad det hette men det är iallafall så att man får röntkenbilder i 3D ungefär. Så ska invänta en kallelse för att göra det och sedan invänta en ny kallelse till umeå så får vi se vad som händer efter det. Kanske sågar som sönder hela armen, känns som om det är lika bra nästan, blä.

Tur jag har aktiven som gör mig på bra humör♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu