ida- världens finaste

Idag var ju då alltså tävlingsdebuten på 70cm för mig och aktiven. Det vart jätte stressigt så jag hann bara hoppa fram några få språng. Då var han jätte spänd och tittig, väl inne på banan så lugnade han ner sig litegrann. Vi skrittade förbi publiken och tittade lite på dom eftersom dom var jätte farliga haha. Fick startsignal och började rida på det första hindret, han hoppade det jätte duktigt och fortsatte hur snäll och fin som helst fram till hinder 7 då han började galoppera med bakbenen så jag tog tillbaka honom så dum som jag är och då stannade han på det hindret. Men som sagt så var det inte alls hans fel utan bara mitt. Men fy tusan så fin han var, är så himla stolt över honom. Det gick helt över förväntan, min finafina aktiven♥
Bilder och film kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu