ida- verkligen roligt!

Som Jennifer säger så är det verkligen kul att så många har börjat läsa våran blogg! Något mer som är kul är att min häst var gudomligt fin trots stormen som är ute. Gjorde precis som jag skrev i tidigare inlägg + att jag tog två varv i båda galopperna på ridplanen också. Galoppen var verkligen höjdpunkten, den var lugn, taktmässig och SAMLAD! Så grymt trevlig galopp hade han, det är nog bara andra gången som han har haft en sådan fin galopp. Även hans dåliga vänster galopp var riktigt lugn och fin. Och som pricken över iet så gjorde han ett klockrent GALOPPOMBYTE när jag skulle sakta av, så jag bara klappade och lät honom rulla på ett halvt varv i höger galoppen. Min lille herre slutar aldrig överraska mig, dagar som dessa blir jag verkligen glad ända in i hjärtat!
Och som sagt, jätte kul att så många läser bloggen!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu