jc - 2 maj

Nu börjar det kännas som vår på riktigt! Solen skiner och det är riktigt varmt på dagarna. Däremot blåser de ju storm men det är en annan sak.
Idag blir det nog att tvär fara förbi ridhuset och kika på hoppspecialen och träffa Emelie :) Sen hem och rida, ut i skogen en sväng var planen.
Men nu ska jag ut och mocka så allting sånt är färdigt ikväll.
Var förresten och köpte en tunnel till sadelgjorden i teddy idag, bra som reserv då den andra måste tvättas!
haha bjuder på en gammal bild på mig och Zazzar, som stod på ridskolan förut. Vi hade någon show och skulle ha kadrilj uppvisning, Zazzar var känd för sina busigheter så ingen ville rida honom. Jag offrade mig och som tur var skötte han sig galant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu