jc - började med att tvätta bilen...

... och slutade med att jag tvättade 4 schabrak och dammtorkade stallet (fönster och galler) och städade lite. Sen in och kasta i sig maten och sen snabbgöra klart Sam och for ut och skrittade en sväng med Frida. När vi vände så bytte vi även häst och hon fick prova rida honom lite. Måste säga att jag är så stolt över min ponny♥ Kanske ska behålla honom ett år och sen sälja han som läromästare? ;););)
Sen bar det i alla fall iväg till ersmark och hänga på ridhuset. Och byggde fram lite tills imorgon då jag ska in och hoppa. Det där spännande vi skulle göra blev uppskjutet tills på Fredag så då hoppar vi lite imorgon (markarbetar). Åker till skolan vid halv 10 för en lektion och är hemma vid kvart i 12.
Hade tänkt fixa stallet på morgonen och packa så jag är på ridhuset ganska fort :)
haha i brist på andra bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu