jc - dag 9

Dag 9 - Framtidsdrömmar
Jag vill ha ett vanligt jobb inom min utbildning helst. Sen skulle jag vilja ha en ung-häst och en mer rutiernad häst och vara ute och tävla höga klasser. Jag förväntar mig inte att bli någon topp-10 ryttare men tävla vill jag göra.
Helst vill jag ha besökt Irland också, kanske hittat en häst där? ;)
Jag vill bo på en fin gård med manege och utebana med fint hindermaterial! Skulle lätt kunna tänka mig att ha ett stort stall och ta emot hästar, men då tror jag inte att man har tid med ett vanligt jobb också haha.
Men framtiden är inget jag tänker super mycket på. Jag tar det helt enkelt som det kommer. Men häst vill jag i alla fall involvera.
fina Golle!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu