jc - "hemma"

just kommit "hem", alltså till grannarna. For en sväng till stan och hängde med nå folk och trots jag inte skulle vara ute länge så blev det så endå. Fick lite bilproblem då jag fick jätte, jätte slut ström och den ville inte alls starta. Inte ens med starthjälp gick det få liv i "the black pearl". Men då fick jag lite draghjälp och då huckrade den igång som tur var hehe.
Förmodligen så har den inte hunnit ladda upp så gissar att den inte kommer vilja starta imorgon men det blir morgondagens problem istället.
Trots att jag varit vaken sen halv 7 imorse är jag inte trött - illa. Imorgon är min sista dag här och inatt är min sista natt. Lite tråkigt eftersom det är ganska skönt att ha ett helt hus för sig själv ;)
Lite nattsvammel från mig och nu ska jag försöka sova så på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu