jc - lista

Stal denna lista av Maja på sommarponnyer.blogg.se i brist på annat att skriva om.
Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 - Det här äter min häst
Dag 3 - En häst du saknar
Dag 4 - 5 sanningar om mig
Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 7 - Ovanor
Dag 8 - Min favoritsak i stallet
Dag 9 - Framtidsdrömmar
Dag 10 - 5 sanningar om Sam
Dag 11 - Bästa hästminnet
Dag 12 - Önskelista
Dag 13 - Bästa tävlingen
Dag 14 - En stund jag aldrig kommer glömma
Dag 15 - Hur började mitt hästintresse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu