jc - många stalltimmar

Idag har det blivit ett antal timmar i stallet, först då jag åkte på ridhuset och sen nu har jag varit ute sen klockan 5. Konstigt att dessa få saker kan ta sån tid:
  • Mockat åt Skrutten.
  • Städat lite, sopat undan osv.
  • Fyllt höpåsar
  • Smörjt 3 träns, sadeln, stigläder och tvättat hacket och sporrar. Samt smörjt stövlar och skor.
  • Varit ut och bytt täcke på Sam, tagit in hönäten och fyllt dem båda.
Och nu 3 timmar senare är jag inne igen. Förmodligen var det väl smörjningen som drog iväg på tiden, det brukar vara det. Så skönt att bara sitta och vara helt omedveten om vad klockan är och jag tycker det är ett väldigt roande jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu