jc - mer film eller är ni mättade?

Just käkat och kommit tillbaka till grannen. har nog inte berättat att jag bor här från i lördags och en vecka framåt och tar hand om deras hundar, katter och fiskar då dom är utomlands :D Men eftersom jag inte kan laga mat så far jag hem och äter middag.
Blir nog bara en promenad med Sam idag, blåser rent av huskeligt ute. Inga små fisvindar här inte!
Vill ni ha filmen från KM:et i hoppning eller ska jag låta den vara ett tag? Ni kanske är less på alla dessa filmer jag lägger ut just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Helene Canborn

Jag vill så klart se!! :-)

2012-05-14 @ 18:20:40
Postat av: olivia

jo jag fotade, men det var med Angelinas kamera så hör med henne om bilderna:)!

2012-05-14 @ 18:23:42
URL: http://oliviaaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu