jc - nytt och fixat

Passade på att ta kort på mina två nya schabrak idag.
Det först är mitt Lami-cell som jag köpte förra veckan från Skara Hästsport.


Det andra är ett HV Polo schabrak jag köpte i Lördags på tävlingen, det var några från Luleå där och det var rea och kostade 400! Gillar det riktigt mycket :)

Färgerna stämmer inte riktigt på något av schabraken. HV Polot har inte sån urtvättad - färg som det ser ut pga ljuset :) Färgerna stämmer bäst in på "logg-bilderna".

Sen nu då jag var ut och fixade stallet fixade jag till Sams rosetter lite, tycker det är rätt kul att små fixa med sådant:
Visar även min favorit rosett som är från StöckePF, dom hade annorlunda och riktigt söta ung-ponny rosetter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu