jc - off road

Idag var vi alltså ut en sväng i skogen barbacka och på hacket. Sam var lite mer på trycket än tidigare dagar men det är bara roligt. Äntligen hade snön försvunnit så pass mycket att man kunde passera på bron över bäcken och komma till våra underbara sandvägar. Men istället för att rida på dom väjde vi av in i skogen och så fick han gå och lyfta på fötterna lite! Både jag och han tyckte det var lika mysigt och vi var säkert där inne i 20 minuter och bara filosoferade runt. Sen letade vi oss ut till sandvägen och galopperade tillbaka.
Just nu önskar jag bara att jag var typ 15-16 år. Varför måste man bli gammal? Framför allt då man hittat en sån fin, fin, fin ponny som har kapacitet för hoppningen som jag vill göra!
Sen fick Sam avsluta med att gå på gräsmattan och käka i typ 20 minuter. Det bästa med att ha hack tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu