jc - räknat hinder

Sam vilade även idag pga vissa anledningar. Åkte till ridhuset och kikade på lite hoppspecial sen räknade jag Amanda & Angelina hindermaterialet till de lokala tävlingarna. Nellie hjälpte också till en stund!
Imorgon ska jag ut i skogen om vägarna håller annars skrittar jag till bodarna och rider en sväng däråt istället. På fredag åker jag in till ridhuset och rider igenom honom lite eftersom det blev lite för mycket vila i veckan. Samt duschar honom så han är lite ren i alla fall.
Tyvärr verkar vädret ska bli dålig på lördag, hoppas att det inte ÖS-regnar hela tiden bara för då vill jag nog inte starta. Mest på grund av underlag, har däremot hört att de lagt nytt underlag så jag hoppas att det är bättre än det gamla. Men jag tar inga risker.

Kommentarer
Postat av: mkheaders

Sugen på en ny header? Besök min blogg! :)

2012-05-09 @ 23:04:33
URL: http://mkheaders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu