jc - skärpning

Nu ska jag skärpa mig med bloggandet! 
Igår var jag i alla fall ute och skrittade med Sam i en timme. Först asfalt sen svängde vi in på en skogsväg som innehåller både sten, grus, sand och gräs så snacka om att variera underlaget. Sen red vi runt och kom ut på asfalten igen. Han kändes väldigt trött i början vilket jag förstår eftersom igår var den första varma dagen och stekande sol. Men han kvicknade till då vi kommit en bit :)
Idag smäller det, haha. nej men idag ska vi göra detta hemliga som egentligen skulle göras i Tisdags. 14.30 är tiden som gäller och därefter får vi se. Någon som kan gissa vad? (Amanda & Ida får INTE gissa;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu