jc - skrutten

Idag följde jag med Frida till ridhuset för att hjälpa henne med Skrutten. Satt även upp ett tag själv (efter önskemål) och för det mesta är det rätt svårt att se att han är travare. Han blev lite tjurig ett tag då jag var rätt hård med han men riktigt trevlig mestadels. Lydhörd häst som är väldigt lätt i handen och som efter lite tillsägelser lyssnar riktigt bra för skänkeln. Himla fin trav och även de få galoppsprången jag fick känna på då han i protest satt av var riktigt mjuka.
Har även lite bilder som jag tänkte visa, fotade av Frida.

Kommentarer
Postat av: RETARD RIDERS :@

Avslöjade en spännande sak på bloggen idag! För er som vill följa mig och mina nya två projekthästar, kolla in på Retard Riders vettja :D

2012-05-19 @ 17:57:47
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: P :D

Fin blogg!

2012-05-19 @ 18:08:35
URL: http://boingboing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu