jc - stan

sitter hos mamma i stan just nu och ska snart tillbaka till skolan. Har låångt hål dénna tiden så åker  alltid hit för att slippa sitta på skolan. Vet inten är jag slutar eftersom jag är klar med allt på religionen så med lite tur får jag sluta ganska direkt.

Idag ska Sam få en liten slapp-dag. Vi ska ut en sväng i skogen hade jag tänkt bara och röra på han lite och så ska han få käka gräs. Riktigt fint väder idag oxå.

 

Får se om jag kanske åker till ridhuset en sväng ikväll, inte bestämt mig än men det återstår att se. Men nu måste jag fara till skolan igen så jag inte blir sen, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: fanny

Gillar du hästar? kolla min hästblogg!

vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2012-05-21 @ 14:11:35
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu